BASILI KİTAP VE SÜRELİ YAYINLARIN TESLİMİNDE KDV

Bilindiği üzere 7161 sayılı Kanun ile 25/10/1984 tarihli ve 3065 sayılı Katma Değer Vergisi Kanununun 13 üncü maddesinin birinci fıkrasının (n) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmişti.

22.02.2019 tarihinde yayımlanan 7166 sayılı Kanun ile birlikte;

3065 sayılı Katma Değer Vergisi Kanununun 13 üncü maddesinin birinci fıkrasının (n) bendi tekrar değiştirilmiş ve aşağıdaki halini almıştır;

“n) 21/6/1927 tarihli ve 1117 sayılı Küçükleri Muzır Neşriyattan Koruma Kanunu hükümlerine göre poşetlenerek satılanlar hariç olmak üzere basılı kitap ve süreli yayınların teslimi (Bu bent hükmünün uygulanmasında, bu maddenin ikinci fıkrasında belirlenen had uygulanmaz.),”

Eski düzenleme: Yeni düzenleme:
n) Kültür ve Turizm Bakanlığınca yayıncılık sertifikası verilmiş yayıncılar tarafından yapılan kitap ve süreli yayınların teslimi, “n) 21/6/1927 tarihli ve 1117 sayılı Küçükleri Muzır Neşriyattan Koruma Kanunu hükümlerine göre poşetlenerek satılanlar hariç olmak üzere basılı kitap ve süreli yayınların teslimi

Buna göre “basılı kitap ve süreli yayınların” teslimi KDV’den istisna edilmiştir.

BASILI KİTAP VE SÜRELİ YAYINLARIN TESLİMİNDE KDV” için bir yorum