İşçi Kadrosuna Geçirenlerin Nakli ve Unvan Değişikliği

Bilindiği üzere, hizmet alımı personeli olarak görev yapmakta olan taşeron işçileri 696 sayılı KHK’nin 127 nci maddesi ile 375 sayılı KHK’ya eklenen geçici 23 üncü maddesine istinaden sürekli işçi kadrosuna geçirilmişlerdi.

Mezkur maddede; “… sınav sonuçlarının kesinleşmesini müteakip, her bir sözleşme itibariyle, yüklenicinin hakedişlerinin ödendiği bütçe, teşkilat ve birim yerleşim yeri adına vize edilmiş sayılan sürekli işçi kadrolarına idarelerince topluca geçirilir…” hükmü ile,

“Sürekli işçi kadrolarına geçirilenler, birinci fıkrada öngörülen şartları taşıdıkları sürece ve çalıştırıldıkları teşkilat ve birimde geçiş işlemi yapılmadan önceki ihale sözleşmesi kapsamındaki hizmetleri yürütmek üzere istihdam edilebilir.” hükmüne yer verilmiştir.

Gençlik ve Spor Bakanlığı, Personel Genel Müdürlüğünün 10.07.2019 tarihli yazısında;

Mezkur mevzuat hükümleri uyarınca sürekli işçi kadrolarına geçirilen ve halen görevine devam eden ilgililerin görev yaptığı birim veya il müdürlüğü  haricinde başka il emrine veya birime görevlendirilmesi nakli veya unvan değişikliği mümkün bulunmamaktadır.

526 total views, 1 views today